1-3    ضرورت و اهمیّت مسأله ………………………………………………………………………………………………………………………………… 7 

1-4    اهداف ‌تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 9

1-5    چارچوب ‌نظری‌ تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………….. 10

1-6    فرضیات ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 11

1-7    سؤالات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 11

1-8    مزایای تقسیم‌بندی ویژگی‌های کالاوخدمات به وسیله مدل کانو ………………………………………………………………… 11

1-9    تعاریف عملیاتی …………………………………………………………………………………………………………………………………………… 12

     فصلدوم   ادبیـاتتحقیـق

2-1    مباحث  نظری………………………………………………………………………………………………………………………………………………..   15

2-1-1         علوم ‌مدیریت‌ نوین………………………………………………………………………………………………………………………..   15

2-1-2         بازاریابی ‌و خدمات …………………………………………………………………………………………………………………………..17

2-1-3         دیدگاه‌های ‌متداول ‌در مدیریت ‌بازاریابی……………………………………………………………………………………..    18

4-1-2         آمیخته ‌بازاریابی‌ خدمات………………………………………………………………………………………………………………..  20

2-2    خدمات،کیفیت،کیفیت ‌خدمات………………………………………………………………………………………………………………………  21

2-2-1         خدمات ……………………………………………………………………………………………………………………………………….    21

2-2-2         ویژگی‌های ‌خدمات……………………………………………………………………………………………………………………….   22

2-2-3         تاریخچه کیفیت……………………………………………………………………………………………………………………………   23

2-2-4         فلسفه ‌دمینگ……………………………………………………………………………………………………………………………..    24

5-2-2         آموزه‌هایی ‌درباره کیفیت‌ خدمات………………………………………………………………………………………………..    25

2-2-6                   کیفیت…………………………………………………………………………………………………………………………………………..   27

2-2-7         ابعاد مدیریت‌ کیفیت…………………………………………………………………………………………………………………….   29

2-2-8         هم‌آرایی ‌کارکردهای‌ کیفی  QFD…………………………………………………………………………………………………   33

9-2-2         مزایای ‌تکنیک  QFD…………………………………………………………………………………………………………………….   35

2-2-10      مراحلQFD       ……………………………………………………………………………………………………………………………..  35

2-2-11      کیفیت ‌خدمات……………………………………………………………………………………………………………………………….  38

2-2-12      کیفیت‌ در خدمات‌ دولتی………………………………………………………………………………………………………………..  39

 2-2-13    ابعاد کیفیت ‌در بخش ‌دولتی……………………………………………………………………………………………………….. 41

2-3          مشتری………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 45

2-3-1         تعریف‌ مشتری……………………………………………………………………………………………………………………………… 45

2-3-2         ارباب ‌رجوع…………………………………………………………………………………………………………………………………… 46

2-3-3         مشتری ‌در بخش ‌دولتی………………………………………………………………………………………………………………. 47

2-3-4         انواع‌ مشتری…………………………………………………………………………………………………………………………………. 47

2-3-5         مفهوم ‌رضایت ‌مشتری…………………………………………………………………………………………………………………  50

2-3-6                   مشتری‌گرایی……………………………………………………………………………………………………………………………….. ‌51

2-3-7         رضایت ‌مشتری……………………………………………………………………………………………………………………………  52

2-3-8         نقش ‌کارکنان ‌در رضایت ‌مشتری……………………………………………………………………………………………….  54

2-3-9         راه‌های ‌جلب ‌رضایت ‌مشتریان…………………………………………………………………………………………………..   56

2-3-10      وفاداری ‌مشتری…………………………………………………………………………………………………………………………..  59

2-4    سنجش ‌رضایت ‌مشتری……………………………………………………………………………………………………………………………….  63

2-4-1         مدل‌های  ‌سنجش‌  رضایت  ‌مشتری…………………………………………………………………………………………..  66

2-4-2         مدل‌کیفیت‌ خدمت(سرکوال)………………………………………………………………………………………………………  66

2-4-3         تجزیه ‌و تحلیل ‌نیازها و خواست‌های ‌مشتریان‌ در مدل‌ کیفیت‌ خدمات ………………………………….. 70

2-4-4         مدل‌کانو(مدل ‌مورد استفاده‌ در تحقیق)……………………………………………………………………………………   71

2-4-5         رابطه ‌بین«کیفیت»و «رضایت‌ مشتری»…………………………………………………………………………………….  71

2-4-6         الزامات ‌اساسی…………………………………………………………………………………………………………………………….  74

2-4-7         الزامات ‌عملکردی………………………………………………………………………………………………………………………… 74

2-4-8         الزامات ‌انگیزشی………………………………………………………………………………………………………………………….. 75

2-4-9         مزایای ‌تقسیم‌بندی ‌نیازمندی‌های ‌مشتریان‌(مشخصه‌ های ‌کیفی‌ محصول)……………………………….. 76

2-4-10      ارزیابی ‌نتایج‌ برمبنای‌ فراوانی ……………………………………………………………………………………………………….78

2-4-11      نمونه‌ سؤالات‌ پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………………….78

2-4-12      ضریب ‌رضایت ‌مشتریان…………………………………………………………………………………………………………………82

2-4-13      قانون ‌ارزشیابی M>O>A>I     ……………………………………………………………………………………………………….83

2-5    پیشینه تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….83

    فصل سوم روش تحقیق

3-1          مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 91

3-2    ‌جامعه ‌آماری ‌مورد بررسی………………………………………………………………………………………………………………………………. 91

3-3    روش  ‌تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 92

3-4    نمونه‌گیری ‌و تعیین‌ حجم ‌نمونه……………………………………………………………………………………………………………………… 92

3-5   روش‌ها و ابزار جمع‌ آوری ‌اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………….. 94

3-5-1  پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 94

3-5-2  مطالعات کتابخانه‌ای……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 95

3-5-3  روایی‌وپایایی(اعتبار)پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………….. 95

4-5-3  روایی ‌ابزار سنجش…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 96

3-5-5  پایایی ‌ابزار سنجش………………………………………………………………………………………………………………………………………..  96 

3-6    تجزیه ‌و تحلیل‌ اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………………………………….  97

3-6-1 توصیف ‌داده‌ها…………………………………………………………………………………………………………………………………………………  97

3-6-2 تحلیل‌اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………………………………………..  98

   فصلچهارم یافتههای ‌تحقیق

4-1    بررسی ‌و توصیف ‌داه‌های ‌مربوط ‌به‌ ویژگی‌های  ‌عمومی ‌پاسخ ‌دهندگان……………………………………………………………..   101

4-1-1 جنسیت…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………  101

4-1-2 سطح  تحصیلات…………………………………………………………………………………………………………………………………………..  102

4-1-3  سن…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….    103

4-1-4  گروه ‌سنی ‌و سطح تحصیلات ‌مشتریان……………………………………………………………………………………………………….. 104

4-1-5‌‌  سطح‌ تحصیلی ‌و جنسیت ‌مشتریان…………………………………………………………………………………………………………….. 105

4-1-6  گروه‌ سنی ‌و جنسیت ‌مشتریان…………………………………………………………………………………………………………………….. 106

4-2    بررسی ‌رابطه ‌رضایتمندی ‌مشتریان ‌با ویژگی‌های‌ آنها…………………………………………………………………………………………… 107

4-2-1 بررسی ‌رابطه‌ رضایتمندی ‌مشتریان با سطح‌ تحصیلات‌ آنها………………………………………………………………………… 107

4-2-2 بررسی ‌رابطه ‌‌رضایتمندی ‌مشتریان ‌با جنسیت ‌آنها…………………………………………………………………………………….. 108

4-2-3 بررسی  رابطه رضایتمندی ‌مشتریان ‌با گروه‌های ‌سنی‌‌ آنها…………………………………………………………………………. 109

4-3  توزیع‌‌ میزان ‌الزامات ‌و  رضایتمندی ‌مشتریان‌ براساس  عوامل  تحقیق…………………………………………………………………… 110

4-4   تشخیص‌خدمات ‌ارائه ‌شده ‌برحسب‌الزامات‌مشتریان‌بااستفاده‌ازمدل‌کانو…………………………………………………………………  130

1-4-4  تفکیک ‌خدمات ‌ارائه ‌شده‌ بر حسب ‌الزامات‌با‌ تجزیه ‌و تحلیل‌ صورت ‌گرفته‌ بر اساس ‌مدل ‌کانو‌‌ …………………  131

5-4       آزمون ‌فرضیات ‌تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………..  133

4-5-1  آزمون  ‌رابطه ‌بین ‌رضایتمندی  مشتریان  ‌و‌ الزام‌ اساسی……………………………………………………………………………..  133

4-5-2  آزمون ‌ رابطه ‌بین‌ رضایتمندی  مشتریان  ‌و ‌الزام‌ عملکردی……………………………………………………………………….. 134

4-5-3  آزمون  ‌رابطه ‌بین ‌رضایتمندی  مشتریان ‌ و ‌الزام  ‌‌‌انگیزشی……………………………………………………………………….. 135

4-5-4  توزیع ‌مشتریان ‌برحسب ‌رضایتمندی ‌و تشخیص ‌الزامات……………………………………………………………………………. 136

    فصل ‌پنجم  نتایج و پیشنهادات

5-1  یافته‌های ‌پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 157

5-1-1         نتایج‌ حاصل‌ بر اساس ‌جدول ‌فراوانی……………………………………………………………………………………………… 157

5-1-2         طبقه‌بندی ‌عوامل ‌براساس ‌جدول ‌فراوانی………………………………………………………………………………………. 158

5-1-3         محاسبه ‌ضرایب ‌رضایت ‌و نا‌رضایتی……………………………………………………………………………………………….. 159

5-2    نتیجه ‌گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 160

5-2-1         تفسیر عوامل ‌تحقیق ‌براساس طبقه ‌بندی ‌مدل‌ کانو……………………………………………………………………… 160

5-2-2         اولؤیت ‌بندی‌ عوامل‌ به‌ تفکیک ‌الزامات ‌بر اساس ‌ضریب‌ رضایت……………………………………………………. 167

5-2-3         اولؤیت ‌بندی‌ عوامل ‌به تفکیک ‌الزامات ‌بر اساس‌ ضریب ‌نا‌رضایتی…………………………………………………… 168

5-3          پیشنهادات……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 171

5-4    محدویت‌های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………… 172

 منابع و ماخذ………………………………………………………………………………………………………………………………. 173

  منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ‌أ

  منابع لاتین……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ‌ه

 پیوست ها………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ‌ح

 

 

فهرست جدول ها

جدول ‏2‑1: ابعاد مدیریت‌ کیفیت ‌جامع ‌در بخش‌ عمومی.. 30

جدول ‏2‑2: ابعاد مدیریت ‌کیفیت‌ جامع ‌در بخش ‌عمومی .. 30

جدول ‏2‑3: ابعاد مدیریت‌ کیفیت ‌جامع ‌در بخش‌ عمومی.. 31

جدول ‏2‑4: ابعاد مدیریت‌ کیفیت‌ جامع ‌در بخش ‌عمومی.. 31

جدول ‏2‑5: ابعاد مدیریت‌ کیفیت ‌جامع ‌در بخش ‌عمومی ‌ 32

جدول ‏2‑6: ابعاد مدیریت‌ کیفیت ‌جامع ‌در بخش ‌عمومی.. 32

جدول ‏2‑7: ابعاد مدیریت ‌کیفیت ‌جامع‌ در بخش‌ عمومی.. 32

جدول ‏2‑8: ابعاد مدیریت‌ کیفیت‌ جامع‌ در‌ بخش‌ عمومی.. 33

جدول ‏2‑9: جدول ‌ارزیابی ‌نتایج ‌براساس ‌مدل‌ کانو. 80

جدول ‏2‑10: پرسشنامه. 81

جدول ‏2‑11: جدول ‌ارزیابی‌ نتایج‌ 81

جدول ‏2‑12: جدول‌ ویژگی‌های ‌کالا. 81

جدول ‏4‑1: توزیع مشتریان به تفکیک جنسیت.. 101

جدول ‏4‑2: توزیع مشتریان به تفکیک‌‌  سطح تحصیلات.. 102

جدول ‏4‑3: توزیع مشتریان به تفکیک گروه سنی.. 103

جدول ‏4‑4: توزیعگروهسنی و سطح تحصیلات مشتریان.. 104

جدول ‏4‑5: توزیع‌‌ سطح تحصیلی و جنسیت مشتریان.. 105

جدول ‏4‑6: توزیع گروه سنی و جنسیت  مشتریان.. 106

جدول ‏4‑7: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان و سطح تحصیلات.. 107

جدول ‏4‑8: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان و جنسیت.. 108

جدول ‏4‑9: توزیع رضایتمندی مشتریان و گروه‌های سنی.. 109

جدول ‏4‑10: توزیع ‌‌ میزان الزامات ‌‌ مشتریان  از  رعایت  ادب  و  احترام   توسط  ‌کارکنان  شرکت.. 110

جدول ‏4‑11: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان از رعایت ادب و احترام  توسط‌‌ کارکنان شرکت.. 110

جدول ‏4‑12: توزیع ‌میزان ‌الزامات ‌‌مشتریان از راهنمایی در خصوص انجام کارها  توسط کارکنان شرکت… 111

جدول ‏4‑13: توزیع ‌‌میزان ‌الزامات ‌‌مشتریان از راهنمایی در خصوص انجام کارها توسط کارکنان شرکت. 111

جدول ‏4‑14: توزیع ‌‌میزان ‌الزامات ‌‌مشتریان از سرعت انجام کارها توسط کارکنان شرکت.. 112

جدول ‏4‑15: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان از سرعت انجام کارها توسط کارکنان شرکت.. 112

جدول ‏4‑16: توزیع ‌‌میزان ‌الزامات ‌‌مشتریان از صداقت در گفتار و کردار کارکنان شرکت.. 113

جدول ‏4‑17: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان از صداقت در گفتار و کردار کارکنان شرکت.. 113

جدول ‏4‑18: توزیع ‌‌میزان ‌الزامات ‌‌مشتریان از  قانونمندی کارکنان شرکت در انجام ‌کار. 114

جدول ‏4‑19: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان از قانونمندی کارکنان شرکت در انجام ‌کار. 114

جدول ‏4‑20: توزیع ‌‌میزان ‌الزامات ‌‌مشتریان از برقراری ارتباط دوستانه توسط کارکنان شرکت.. 115

جدول ‏4‑21: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان از  برقراری ارتباط دوستانه توسط  کارکنان شرکت.. 115

جدول ‏4‑22: توزیع میزان  ‌الزامات ‌‌مشتریان از  ارائه  توضیح  در مورد اشتباهات صورت گرفته در انجام کارها 116

جدول ‏4‑23: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان از ارائه توضیح درمورداشتباهات ‌‌‌صورت گرفته در انجام کارها 116

جدول ‏4‑24: توزیع‌‌ میزان ‌الزامات ‌‌مشتریان از  انجام  کارها  در  زمان  وعده داده شده توسط کارکنان شرکت.. 117

جدول ‏4‑25: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان از انجام کارها درزمان وعده داده شده توسط کارکنان شرکت.. 118

جدول ‏4‑26: توزیع‌‌ میزان ‌الزامات ‌‌مشتریا ن از  صحت و درستی انجام کارها توسط کارکنان شرکت.. 118

جدول ‏4‑27: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان از  صحت و درستی انجام کارها توسط کارکنان ‌‌شرکت.. 118

جدول ‏4‑28: توزیع ‌‌میزان ‌الزامات ‌‌مشتریان از سادگی و سهولت‌‌ در انجام کارها 119

جدول ‏4‑29: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان از  سادگی و سهولت ‌در انجام کارها 119

جدول ‏4‑30: توزیع ‌‌میزان ‌الزامات ‌‌مشتریان از  توانایی و دانش کارکنان‌‌ شرکت در انجام کارها 120

جدول ‏4‑31: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان از  توانایی و دانش کارکنان ‌‌شرکت در انجام کارها 120

جدول ‏4‑32: توزیع ‌‌میزان ‌الزامات ‌‌مشتریان از اطلاع رسانی در مورد خدمات شرکت.. 121

جدول ‏4‑33: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان از اطلاع رسانی در مورد خدمات شرکت.. 121

جدول ‏4‑34: توزیع میزان ‌الزامات ‌‌مشتریان از اطلاع رسانی در مورد قطعیهای احتمالی ‌‌جریان آب.. 122

جدول ‏4‑35: توزیع میزان ‌‌رضایتمندی مشتریان از اطلاع رسانی در مورد قطعیهای احتمالی‌‌ جریان آب.. 122

جدول ‏4‑36: توزیع ‌‌میزان ‌الزامات ‌‌مشتریان از اطلاع رسانی ‌در مورد چگونگی محاسبه بهاء آب مصرفی.. 123

جدول ‏4‑37: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان از اطلاع رسانی ‌در مورد چگونگی محاسبه بهاء آب مصرفی.. 123

جدول ‏4‑38: توزیع ‌‌میزان ‌الزامات ‌‌مشتریان از آراستگی و پوشش مناسب کارکنان شرکت.. 124

جدول ‏4‑39: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان از آراستگی و پوشش مناسب کارکنان شرکت.. 124

جدول ‏4‑40: توزیع ‌‌میزان ‌الزامات ‌‌مشتریان از وجود تجهیزات و امکانات جانبی در محیط.. 125

جدول ‏4‑41: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان از وجود تجهیزات و امکانات جانبی در محیط.. 125

جدول ‏4‑42: توزیع ‌‌میزان ‌الزامات ‌‌مشتریان از اطلاع رسانی در مورد پیشرفت‌‌‌ جریان کار مشتریان.. 126

جدول ‏4‑43: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان از اطلاع رسانی در مورد پیشرفت‌‌  جریان کار مشتریان.. 126

جدول ‏4‑44: توزیع میزان ‌الزامات ‌‌مشتریان از ارائه آموزش در مـورد چگونگـی مصرف (صرفه جویی)  آب  از رسانههای جمعی.. 127

جدول ‏4‑45: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان از ارائه آموزش در مـورد چگونگی مصرف(صرفه جویی)آب از رسانههای جمعی.. 127

جدول ‏4‑46: توزیع ‌‌میزان ‌الزامات ‌‌مشتریان از رسیدگی به شکایات ‌‌مشتریان 128

جدول ‏4‑47: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان از رسیدگی به شکایات ‌‌مشتریان 128

جدول ‏4‑48: توزیع ‌‌میزان الزامات ‌‌مشتریان در مورد  واگذاری ارائه خدمات به دفاتر پیشخوان دولت.. 129

مقالات و پایان نامه ارشد

 
























جدول ‏4‑49: توزیع میزان رضایتمندی مشتریان در مورد  واگذاری ارائه خدمات به دفاتر پیشخوان دولت.. 129

جدول ‏4‑50: توزیع تشخیص الزامات مشتریان با استفاده از مدل کانو. 130

جدول ‏4‑51: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام اساسی.. 133

جدول ‏4‑52: توزیع مشتریان بر حسب رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی 134

جدول ‏4‑53: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام‌‌‌ انگیزشی.. 135

جدول ‏4‑54: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی«رعایـت ادب و احتـرام‌‌ توسط کــارکنـــان شـرکــت». 136

جدول ‏4‑55: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی‌‌» راهنمایی در خصوص انجـام کـارهــا تـوسط ‌‌کـارکنـان شـرکــت». 137

جدول ‏4‑56: توزیع مشتریان بر حسب رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی « سرعـت ‌در انجـام کـارهــا تــوسط کـارکنــان شـرکــت». 138

جدول ‏4‑57: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام ‌اساسی « صـداقـت در گفتـار و کــردار کــارکنــان شـرکــت». 139

جدول ‏4‑58: توزیع مشتریان بر حسب رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی« قـانـونمنــدی کـارکنــان شـرکـت در انجـام ‌کــارهـــا». 140

جدول ‏4‑59: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام ‌‌‌انگیزشی« بـرقــراری ارتبـاط دوستـانـه تـوسط کـارکنــان شـرکـت». 141

جدول ‏4‑60: توزیع مشتریان‌برحسب رضایتمندی وتشخیص‌الزام عملکردی«ارائه توضیح در مورداشتبـاهـات صـورت گـرفتـه در انجـام کـارهــا». 142

جدول ‏4‑61: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام‌‌ اساسی‌ « انجـام کارهــا در زمان وعـده داده شـده تـوسط کـارکنـان شـرکـت». 143

جدول ‏4‑62: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی « صـحت و درستــی انجــام کـارهــا تـوسط کـارکنــان شـرکـت». 144

جدول ‏4‑63: توزیع مشتریان  بر حسب رضایتمندی و تشخیص الزام‌‌ اساسی ‌» ســادگــی و سهــولــت‌‌ در انجــام کـارهــا». 145

جدول ‏4‑64: توزیع مشتریان  بر حسب  رضایتمندی و تشخیص الزام ‌‌اساسی«تـوانـایـی‌ودانـش‌کــارکنــان شــرکت در انجــام کـارهــا». 146

جدول ‏4‑65: توزیع مشتریان  برحسب  رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی «اطلاع رســانــی در مــورد خــدمــات شــرکــت». 147

جدول ‏4‑66: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام ‌‌اساسی «اطلاع رسانی درمورد قطعیهـای احتمـالـی ‌‌جـریــان آب». 148

جدول ‏4‑67: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی «اطلاع رسـانیدرموردچگونگی محاسبه بهاء آب مصرفی». 149

جدول ‏4‑68: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام بی‌تفاوتی « آراستگی و پـوشش منـاسـب کـارکنــان شــرکـت». 150

جدول ‏4‑69: توزیع مشتریان  برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام  انگیزشی «وجود تجهیـزات و امکـانـات جـانبـی در محیــط». 151

جدول ‏4‑70: توزیع مشتریان بر حسب رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی« اطلاع رسانی درموردپیشرفت ‌‌‌جـریـان کـار مشتـریــان». 152

جدول ‏4‑71: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی« ارائه آموزش درموردچگونگی مصرف(صرفه جویی) آب از رسانـههـای جمعی». 153

جدول ‏4‑72: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الـزام عملکـردی « رسیـدگــی بـه شکایـات ‌‌مشتریان‌«. 154

جدول ‏4‑73: توزیع مشتریان‌برحسب رضایتمندیوتشخیصالـزامعملکـردی « واگـذاری ارائـه خـدمـات بـهدفـاتـرپیشخـواندولـت». 155

جدول ‏5‑1: ‌فراوانی ‌داده‌ها 157

جدول ‏5‑2: طبقه‌بندی ‌عوامل ‌براساس‌ جدول‌ فراوانی.. 158

جدول ‏5‑3: ‌ضریب ‌رضایت ‌و نارضایتی ‌مشتریان.. 159

جدول ‏5‑4: اولؤیت ‌بندی ‌الزامات ‌اساسی ‌بر اساس ‌ضریب ‌رضایت.. 167

جدول ‏5‑5: اولؤیت ‌بندی ‌الزامات ‌عملکردی ‌بر  اساس ‌ضریب‌ رضایت.. 167

جدول ‏5‑6: اولؤیت‌بندی‌الزامات‌انگیزشی‌براساس‌ضریب‌رضایت.. 168

جدول ‏5‑7: اولؤیت ‌بندی ‌الزامات ‌اساسی ‌بر اساس‌ ضریب ‌‌نارضایتی.. 168

جدول ‏5‑8:  اولؤیت ‌بندی ‌الزامات عملکردی ‌بر اساس ‌ضریب ‌‌نارضایتی.. 169

جدول ‏5‑9: اولؤیت‌بندی ‌الزامات ‌‌انگیزشی‌ بر اساس ‌ضریب ‌‌نارضایتی.. 169

 

 

 

فهرست نمودارها

نمودار ‏4‑1: توزیع مشتریان به تفکیک جنسیت.. 101

نمودار ‏4‑2: توزیع مشتریان به تفکیک ‌‌ سطح تحصیلات.. 102

نمودار ‏4‑3: توزیع مشتریان به تفکیک گروه سنی.. 103

نمودار ‏4‑4: توزیع ‌‌گروه سنی و سطح تحصیلات  مشتریان.. 104

نمودار ‏4‑5: توزیع ‌‌سطح تحصیلی و جنسیت مشتریان.. 105

نمودار ‏4‑6: توزیع گروه سنی و جنسیت  مشتریان.. 106

نمودار ‏4‑7: توزیع رضایتمندی مشتریان و سطح تحصیلات.. 107

نمودار ‏4‑8: توزیع رضایتمندی مشتریان و جنسیت.. 108

نمودار ‏4‑9: توزیع رضایتمندی مشتریان و گروههای سنی.. 109

نمودار ‏4‑10: توزیع مشتریان بر حسب رضایتمندی و تشخیص الزام ‌اساسی.. 133

نمودار ‏4‑11: توزیع مشتریان بر حسب  رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی 134

نمودار ‏4‑12: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام‌‌‌ انگیزشی 135

نمودار ‏4‑13: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی«رعــایـت ادب و احتــرام ‌‌تــوسط کــارکنـــان  شـرکــت». 136

نمودار ‏4‑14: توزیع مشتریان بر حسب رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی«راهنمـایـی در خصـوص انجـام کـارهــا تـوسط‌‌ کـارکنـان شـرکــت». 137

نمودار ‏4‑15: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی« ســرعـت ‌در‌ انجــام کـارهــا تــوسط کـارکنــان شـرکــت». 138

نمودار ‏4‑16: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام  ‌اساسی «صـداقـت در گفتـار و کــردار کــارکنــان شـرکــت». 139

نمودار ‏4‑17: توزیع مشتریان بر حسب رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی«قـانـونمنــدی کـارکنــان شـرکـت در انجـام ‌کــارهـــا». 140

نمودار ‏4‑18: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام ‌‌‌انگیزشی «بـرقــراری ارتبــاط دوستـانـه تـوسط کـارکنــان شـرکـت». 141

نمودار ‏4‑19: توزیع مشتریان بر حسب رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی«ارائـه تـوضیـح در مـورد اشتبـاهـات صـورت گـرفتـه در انجـام کـارهــا». 142

نمودار ‏4‑20: توزیع مشتریان  بر حسب رضایتمندی و تشخیص الزام ‌‌اساسی «انجـام کـارهــا در زمــان وعـده داده شـده تـوسط کـارکنـان شـرکـت». 143

نمودار ‏4‑21: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزامات عملکردی«صـحت و درستــی انجــام کـارهــا تـوسط کـارکنــان شـرکـت». 144

نمودار ‏4‑22: توزیع مشتریان  بر حسب رضایتمندی و تشخیص الزام‌‌ اساسی« ســادگــی و سهــولــت ‌در انجــام کـارهــا». 145

نمودار ‏4‑23: توزیع مشتریان  برحسب  رضایتمندی و تشخیص الزام‌‌ اساسی  «تـوانـایـی و دانـش کــارکنــان ‌‌شــرکت در انجــام کـارهــا». 146

نمودار ‏4‑24: توزیع مشتریان  برحسب  رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی « اطلاع رســانــی در مــورد خــدمــات شــرکــت». 147

نمودار ‏4‑25: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام‌‌ اساسی«اطلاع رسانـی درمورد قطعیهای احتمـالـی ‌‌جـریــان آب». 148

نمودار ‏4‑26: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی «اطلاعرسـانی درمــورد چگـونگـی محـاسبــه بهاء آب مصـرفــی». 149

نمودار ‏4‑27: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزامات بی‌تفاوتی‌ «آراستـگـی و پـوشش منـاسـب کـارکنــان شــرکـت». 150

نمودار ‏4‑28: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی وتشخیص‌ الزامات انگیزشی«وجـودتجهیـزاتو امکـانـات جـانبـی در محیــط». 151

نمودار ‏4‑29: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی «اطلاع رسـانـی درمـورد پیشـرفت ‌‌‌جـریـان کـار مشتـریــان». 152

نمودار ‏4‑30: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی «ارائـه آمـوزش در مـورد چگونگـی مصرف(صرفه جویی)آب از رسانـههـای جمعی». 153

نمودار ‏4‑31: توزیع مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی «رسیـدگـی بـه شکـایـات‌‌ مشتـریـان»‌ 154

نمودار ‏4‑32: توزیع  مشتریان برحسب رضایتمندی و تشخیص الزام عملکردی«واگـذاری ارائـه خـدمـات بـه دفـاتـر پیشخـوان دولـت». 155

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...